Внутрішня система забезпечення якості освіти

Внутрішня система забезпечення якості освіти Київського професійного коледжу інформаційних технологій та поліграфії

Це сукупність умов, процедур і заходів, що забезпечують ефективність освітніх та управлінських процесів, які безпосередньо впливають на якість результатів навчання здобувачів освіти, забезпечують формування їхніх ключових компетентностей, а також сприяють усебічному розвитку особистості

ДОРОЖНЯ КАРТА

ПЕРСПЕКТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ:

Стратегія розвитку КЗП(ПТ)О “Київський професійний коледж інформаційних технологій та поліграфії” на 2023-2028 роки 

 

ПОЛОЖЕННЯ:

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти

Положення про організацію та проведення опитування учасників освітрього процесу

Про організацію освітнього процесу

Положення про рейтингове оцінювання професійної діяльності педпрацівників

Положення про моніторинг якості освіти та освітньої діяльності

СИСТЕМА ОПИТУВАННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

І. Анкети для учасників освітнього процесу (батьків, здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти, педагогічних працівників, роботодавців)

ІІ. Анкети для опитування здобувачів фахової передвищої освіти 

  • https://forms.gle/biJN4ezm6wL6KyFt8 – анкета для здобувачів освіти

  •  
  • Результати опитування здобувачів фахової передвищої освіти  (інфоргафіка)

САМООЦІНЮВАННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Напрям самооцінювання Освітнє середовище

  • Програма моніторингових досліджень на 2023-2024 навчальний рік. Напрям оцінювання

  1. Освітнє середовище;

  • Напрям самооцінювання Система оцінювання здобувачів освіти

– Програма моніторингових досліджень на 2023-2024 навчальний рік.

Напрям оцінювання 2. Система оцінювання здобувачів освіти

  • Критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти

  • Критерії кваліфікаційної атестації (оцінювання навчальних досягнень) випускників

–  Моніторинг результатів навчання:

І семестр 2022-2023 н.р.

Річна 2022-2023 н.р.

–  Система формувального оцінювання (Матеріали ММС методистів 2022)

«Формувальне оцінювання– шлях до підвищення мотивації та успішного навчання» Є.Колосюк

«Організація формувального оцінювання в цифровому форматі для впровадження інновацій в закладі професійної (професійно-технічної) освіти» І. Бабенко

«Формувальне оцінювання– поштовх до розвитку або оцінювання без образ» О.Дзюбенко

«Формувальне оцінювання» Т. Благодарна

–  Матеріали про самооцінювання та взаємооцінювання

  • Напрям самооцінювання Педагогічна діяльність педагогічних працівників

  • Напрям самооцінювання Управлінська діяльність